Bloemschikken op zaterdag ochtend 10:00 – 12.30

Docent: Ine Crijns

Ine is een tiental jaren geleden zelf cursist bloemschikken geweest bij Stichting Kreatief. Omdat ze zich daar verder in wilde ontwikkelen heeft ze diverse professionele opleidingen gevolgd waarna ze is begonnen met les geven. Ze heeft ruime ervaring in het geven van workshops en komt nu als docent terug bij Stichting Kreatief .

U leert een werkstuk te maken met bloemen, bladeren, zaaddozen en andere natuurlijke materialen. In combinatie met materialen zoals steen, hout en glas kunt u tot een bijzondere compositie komen. Het bloemstuk geeft uiting aan uw gevoel voor vorm en kleur, of u nu houdt van uitbundig of ingetogen, kleurrijk of strak.

Praktische informatie over de lessen
Wij hopen weer veel cursisten te mogen begroeten in een vijftal lessen op diverse zaterdagochtenden van 10 uur tot ca. 12.30 uur. Deze lessen worden verspreid over het seizoen rond bepaalde thema’s: herfst, advent, Kerst, voorjaar en Pasen.

Lessen
31 oktober herfst, 28 november advent, 12 december kerst, 6 februari voorjaar, 27 maart pasen

Groepsgrootte
Deze cursus start bij een minimaal aantal van 5 cursisten.
Maximaal aantal deelnemers: 10 cursisten.
Ingeschreven cursisten krijgen bericht of de cursus doorgaat.

Lesgeld
Deze cursus kost € 62.50 voor vijf lessen, exclusief materiaal. De kosten voor materiaal worden geschat tussen de 15 en 25 euro per les, afhankelijk van het te maken werkstuk en wat de cursist zelf al aan materialen voorhanden heeft.

(zie Contact/info voor FSI Korting**)