Bloemschikken op zaterdag ochtend 10:00 – 12.30

Docent: Ine Crijns

Ine is een tiental jaren geleden zelf cursist bloemschikken geweest bij Stichting Kreatief. Omdat ze zich daar verder in wilde ontwikkelen heeft ze diverse professionele opleidingen gevolgd waarna ze is begonnen met les geven. Ze heeft ruime ervaring in het geven van workshops en komt nu als docent terug bij Stichting Kreatief .

U leert een werkstuk te maken met bloemen, bladeren, zaaddozen en andere natuurlijke materialen. In combinatie met materialen zoals steen, hout en glas kunt u tot een bijzondere compositie komen. Het bloemstuk geeft uiting aan uw gevoel voor vorm en kleur, of u nu houdt van uitbundig of ingetogen, kleurrijk of strak.

Praktische informatie over de lessen

Wij hopen weer veel cursisten te mogen begroeten in een vijftal lessen op diverse zaterdagochtenden van 10 uur tot ca. 12.30 uur. Deze lessen worden verspreid over het seizoen rond bepaalde thema’s: herfst, advent, Kerst, voorjaar en Pasen.

Lessen

26 oktober, 30 november, 21 december, 8 februari  en 4 april.

Op zaterdag 28 september om 10 uur is er een kennismaking (geen les) voor ingeschreven cursisten waarbij er tevens afspraken worden gemaakt over de benodigdheden voor de eerste les.

Groepsgrootte

Deze cursus start bij een minimaal aantal van 5 cursisten.
Maximaal aantal deelnemers: 10 cursisten.
Ingeschreven cursisten krijgen bericht of de cursus doorgaat.

Lesgeld

Deze cursus kost € 62.50 voor vijf lessen exclusief materiaal. De kosten voor materiaal worden geschat tussen de 15 en 25 euro per les, afhankelijk van het te maken werkstuk en wat de cursist zelf al aan materialen voorhanden heeft.

(zie Contact/info voor FSI Korting**)